18 mai 2007

Voteaza DU!

Iarasi trebuie sa alegem intre rau si rau.
Nu stiu de ce toti il sustin pe Basescu si vad in el un zeu. Eu il percep ca fiind un fel de gigi becali (observati lipsa majusculelor) in varianta cheala, cu facultate si fara pamanturi. Aceleasi tactici, aceleasi siretlicuri. Vorbeste ce are pe suflet, zice poporului exact ce vrea sa auda. Adie unpic asa o aura de dictator in jurul lui. Da ordine, da salarii la profesori cat vrea el din pib, el face, el invarte, el aduce, el conduce. Nu ca n-ar avea incotro. Asa ii place.
E un tip popular (si se simte bine in postura asta).Este mereu prezent la meciuri de fotbal, concerte (vezi Mamaia, unde m-am saturat sa-l vad cum danseaza cu fimeisa in fiecare an), festivaluri de bere si tot ce implica formare de multimi.
Acum cand am vazut ca o inceput milogeala pentru voturi imi displace si mai mult: "Am gresit??? Nuuuu!"(oile in cor)- "Dar aici am gresiiiitt? Nuuuuu" (aceleasi oi). Spectacol ieftin. Cu toate astea nu imi vine in minte un posibil presedinte care intr-adevar sa-mi inspire incredere.
Suspendarea ar dauna nu din cauza faptului ca am pierdut un mare om. Ci pentru ce ar urma dupa. Cauta candidat, vezi daca-i bun sa conduca tara, fa-i testul hiv, tbc si toate alea. Si apoi iar o luna doua, campanii electorale, circuri la tv, afise cu Vadim pe toate gardurile (care la fiecare alegere iese ultimul si mai asteapta 4 ani cu speranta ca la urmatoarele o sa fie primul) si tot asa... Multi or sa se duca la vot pe principiu "rau cu rau, dar mai rau fara rau". De aici pleaca popularitatea lui Basescu. Prin lipsa unui oponent adevarat care sa-l puna in umbra.
Niciodata nu m-am omorat sa merg la vot. Dar acum chiar ma bucur ca nu o pot face.