13 mai 2007

Intamplari din liceu (I)

Odata cu schimbarea infatisarii site-ului (made by me:P), m-am ganidt sa inaugurez o noua sectiune legata de intamplari funny din liceu. Cu siguranta o sa am ce scrie, imi vin foarte multe in cap, sper sa omit cat mai putine dintre cele care merita intr-adevar povestite. Mai greu o sa fie sa pot fi in scris la fel de comic/hazliu ca intamplarea in sine. Stiu ca au mai mult farmec povestite decat citite. Insa voi risca:).
Am sa incep cu una din clasa a-9a cand eu cu Claudiu ( pe care de altfel o sa il intalniti mai in toate povestioarele, a fost baiat activ:) )ne dam admiratori secreti ai Irinei si Suzanei.
Nu prea aveam idei cum sa ne bagam in seama la ele si am zis sa asteptam finalul orelor, sa le scriem pe banca (stateau in aceiasi banca). Imi aduc aminte ca era o banca alba, curata, ingrijita, numai buna de scris pe ea. Eu aveam o manie cu scrisul/desenatul pe banca, carti, coperti, caiete (inca o mai am de fapt).In fine ma intorc la povestioara.
Noi lucram sub acoperire. Eu, 'Pufulete' si Claudiu 'Pufarin'. (fix inspiratie:))
Cand se terminau orele, in loc sa plecam acasa fugeam in baie si asteptam sa se goleasca clasa. Pff:))
Ne intoarceam si incepeam sa scriem pe banca tot felul de abureli. Din pacate nu imi aduc aminte decat in mare ce am scris. Erau chestii legate de: admiratori secreti, inimioare, love si chestii din astea. Ne faceam treaba. Ne semnam (Pufulete si Pufarin=)).Dimineata, ne asezam cuminti in banca. Apar fetele. Noi :-", cu coada ochilui la ce citesc ele. Si discutau ele acolo si-si dadeau cu parerea. Si ziceau tot felu de nume suspecte. Presupuneri, baieti din alte clase vecine. "E ala, ba nu e ala, ba ala". Numele noastre nu prea intrau in discutie:(.
A doua zi la fel, a treia, a patra, nush daca si a cincea dar au fost cateva zile la rand in care faceam compuneri pe banca fetetelor.
Noi scriam ele raspundeau. Ca doar daca veneau la noi si ne luau la bani marunti ne pierdeam. In fine, noi trebuia sa parem stapani pe situatie.
Cum ne-au descoperit? Cred ca le-am spus noi, ca ele nu s-au prins. Claudiu zice ca el s-a dat de gol in fata Suzanei, am sa il cred pe el fiidnca au trecut vreo 7 ani si pe m-a lasat memoria.
Cam atunci a fost incepului unei perioade luungi in care eu aveam ce aveam cu Irina si Claudiu cu Suzana. Great times! mmmmm..

2 comenturi:

Anonim spunea...

vai ce pofta de scris imi faci :)
prea tari fazele din liceu, pe care o sa il termin si eu curand, din pacate :-<

Launique spunea...

Irina, aa? ;)) da...pe Suzana nu o stiu :P