9 mai 2007

Nopti de mai

Din ciclul Jurnal de Bord.
9 mai.
Nu stiu ce-am facut, ce-am mancat, ce-am baut, la ce m-am gandit da noaptea de marti spre miercuri am stat planton.
Am citit, am numarat, m-am gandit, am invatat, m-am pacalit ca dorm, de toate numai somn nu.
Ma uit la ceas din ora-n ora.. 3..4..5.............................................6??!!!
la 6.04 a fost ultima data cand mam uitat. Se luminase afara de vreo ora. La 8.30 ceasul trebuia sa sune.
Adorm (da, si eu m-am mirat). Suna. "Sa ma scol.. sa nu ma scol.. sa ma scol...." m-am sculat. RUPT DE SOMN. Mi-a luat 3 minute sa gasesc usa sa ies din camera. Curs IMPORTANT. In juma de ora pregatit mancare, spalat pe dinti, haine, carti, orar. Abia ma miscam. Bag o CANA serioasa de cafea (desi nu-s bautor) sa fiu TREAZ, ca doar e curs IMPORTANT, trebuia sa fiu atent sa inteleg ce predica respectivu.
20 de flotari, 2 extensii 2 aplecari, fandari in fatza si laterale, si toate alea ca sa fiu TREAZ! Mananc in 2 minute. Drum pana la fac cam 200-250m.
Il fac in fuga, ca ma asteapta o zi lunga si trebuia sa fiu TREAZ. 3 ore de la 9 , 1 ora pauza si apoi inca 4 ore. In sfarsit, ajung la facultate. Cel mai TREAZ om de pe planeta. Nici somniferele nu-si mai faceau efectul. Sa ma bati nu mai adormeam.
Dau sa intru.. deja eram in intarziere 10 minute.
Clasa goala. Mesaj pe tabla : Cursul de azi este amanat pt o data ulterioara...