29 mai 2007

Luna barbatului


Luna mai a fost ziua barbatilor. (asa o consider eu toata luna nu doar data de 5 )
Am culese din campania Bergenbier si adaptate cateva motive (abia acum mi-am amintit ca le aveam pe undeva) pentru care barbatii/baietii chiar merita ziua lor. Enjoy !

  • pentru ca stirile sportive sunt prezentate de femei frumoase
  • pentru ca cumparati de 10 ori mai multe haine
  • pentru ca pasiunile voastre sunt rationale si ale noastre copilaresti
  • pentru ca noua nu ne e rusine sa mancam o banana in public
  • pentru ca de ziua indragostitilor ele trebuie tratate ca pe niste regine de parca ar fi indragostite numai ele
  • pentru ca noua NU ne place de prietenii vostri
  • pentru ca exista 300 de reviste de femei si una de barbati - Men's Health
  • pentru ca citim Men's Health
  • pentru ca nu stiti ce e aia AK47, MIG 29
  • pentru ca daca va barfim suntem mai rau ca fumeile
  • pentru ca dupa ce va cumparam flori tre sa mai mergem si cu ele pe strada
  • pentru ca noi nu o uitam niciodata pe fosta
  • pentru ca Andreea Marin, “Iarta-ma” si AcasaTV, Cosmopolitan, Playgirl, feng-shui, Formula AS
  • pentru ca va ingrasati cu o viteza uluitoare
hihi:)

13 comenturi:

Anonim spunea...

Foarte dragut articolul despre ziua barbatului. Pacat ca il tot vad de vreo doua saptamani:) Esti in sesiune?

Stii... poate exista oameni care vor sa mai vada si alte articole pe blogul tau... asa, ca sugestie:)

Dudu spunea...

Ma bucur ca ti-a placut.Am fost plecat mult timp si blogul mi-a tinut de urat acea perioada. M-am intors. Am sa mai postez de indata ce ma obisnuiesc cu fusul orar, caldura, mancarea, vecina..

Anonim spunea...

man, cand ne mai vedem si noi? oricat de barbati am fi (eu in devenire, tu aproape :P), eu tot recunosc: missed ya ;)
Vreau sa vad ce mai faci,cum o mai duci, chestii de astea lumesti :D, asa k da si tu un semn cand poti.

Dudu spunea...

dupa ce-mi spui cine esti ne mai vedem cand vrei tu:)
banuiesc ca george, keep in touch

Anonim spunea...

you got me, george te tot bazaie pe'aici. zi si tu cand ai timp ;)

Anonim spunea...

Cine se ingrasa mai cu o viteza uluitoare?
De te-ai ingrasa tu...

Dudu spunea...

daca ma ingras nu mi se mai vad patratelele pe abdomen si stiu ca esti innebunita dupa patratele pe abodomen:P

Cu drag,
Colegu tau.

Anonim spunea...

what you hate most..you love most ! ?
cam multe atacuri la adresa femeilor :P

Dudu spunea...

nu atac femeile, doar ma bucur ca-s barbat:P
Cu drag.

Anonim spunea...

se pare ca te bucuri mai mult ca nu esti femeie! si asta nu e suficient...

Dudu spunea...

tu cred ca vrei sa-mi strici sarbatoarea:)...
NU cu prea mult drag.
Dudu

Anonim spunea...

E nevoie de altfel de argumente atunci daca vrei sa fie sarbatoarea barbatului...pana le vei gasi insa...iti urez distractie placuta :D si anul acesta

Anonim spunea...

Erai mic si nu stiai nimic.