8 mai 2007

De prin lume adunate


Am incercat sa adun cuvinte, expresii, obiceiuri, replici, etc. care le foloseam inainte, care fie au fost scoase din uz fie nu mai prind de la o anumita varsta.
Stiu ca mai sunt, cred ca zeci, sute, care nu mi le mai amintesc, asa ca
orice completare din partea voastra este binevenita . So, let's see :)


Ursulet de catifea, ce se da nu se mai ia
Far-a-bon / Cu bon
colţ di pâni
stop a meu!
tip top minitop
ce cashto !
Macron 1
iesi cu bicla?
feriti-va de magarus
unu: tragi cu tunu
ţara ţara vrem ostasi !
pune-ţi gugiu
vine maicata la shedintza?
tutungerie
pana-n deal
seminţe de la baba
facem bobu`?
o cazut in gârla // n.r. Nicolina, raul
cine spune ăla este
ci faci fa? // baiat vs. baiat
Lasi mie cotoru`.
prinsa pe caţaratelea
o fost tata tau in armată? uite-asa io zburat capu`
..pan` la consignatie
usturoi usturoi baga capul inapoi !
"Sa dai buna ziua cand intri!" // :p
o-nceput 'desenea'
bu hă hă
robingo
- Cum va tund baiatu? - Scolareste..
Nenea imi dati si mie mingea din gradina/baie/balcon? // dupa caz
O dai cu mine?
Ce ti-o cazut? // referitor la surpriza de la guma
Dă-mi şi mie o cana cu apa !
Ti spun !
Cine pleaca la plimbare pierde locu` de onoare
Ia-tzi hamletz ca-i frig afara // :(( sechele
Mihai Calin // :)
Ce premiu-ai luat?
minge de 35 // nici acu nu stiu ce reprezinta 35:)
hai la zarzare !
vai fata, am ras 'o gramada' // asta inca se mai poarta:))
nu conteaza Jean boxeaza
Daca nu ma lasi strig ! // De obicei urma strigatu la : mama, tata, bunica...
Faceti toti ce fac si eu // jocul asta era bestial :) :)
Ace of Base - All that she wants // pe atunci, oonashiontz :))
Coltz Alb // a treia vacanta mare cand incep sa-o citesc
21.00 : Hai in casa ca s-a-ntunecat! // :(((((((((

…and so on…

4 comenturi:

Anonim spunea...

Doua mere doua pere ce sa da nu se mai cere! :)

Anonim spunea...

cine nu-i gata il iau cu lopata,
mai lasa-ma un pic la desenee,
facem o cazemata ?,
cornete cu bolduri,
hai la corcodele,
incetu cu incetu se face otetu,
flori, fete sau baieti, melodii sau cantareti,
omu negru n-a venit,
pufarine,
cotele dunarii in toate limbile(vocea nu poate fi reprodusa )

//premium
adidas torsion,
minge ricona,
consignatia RC STAR

mingea de 35 era de cauciuc albastru sau galben si costa 35 de bani

promit ca mai revin

Dudu spunea...

buna completare in majoritatea ma regasesc.

cineva mi-a zis ca 35 ar fi fost marimea mingii. probabil nu o sa aflu vreodata exact.

Cu drag,
Dudu

Unknown spunea...

Mingea de 35 purta denumirea asta pentru că atât costa: 35 de lei. Mie imi plăcea expresia asta: dai în mine, dai în tine, dai în fabrici zi uzine, dai în școli,laboratoare, dai în clasa muncitoare