24 mai 2007

Pinguinul ratacit

V-am zis eu? V-am zis ca Basescu nu merita votat.
Ati vazut ce urat a vorbit despre ziarista. Ati vazut? "Tiganca imputita". Pai asa vorbeste un presedinte? Buuun or sa spuna fanii Basescu, da ce se baga aia in viata omului? Pai lasati domnule sa-si faca fata meseria. Poate are copii acasa de crescut si din asta traieste, din umblat dupa tot felul de personaje sa le scoata o vorba din gura.
V-am zis eu ? A-ti vazut ca o comparatie cu gigi becali nu e intamplatoare. Daca se intampla evenimentul cu pricina inainte de referendum trecea cu greu Basescu de 25% (exagerez, tot reusea).
Am citit azi despre un pinguin ratacit. Care a mers 5000 de km, de la locul unde traia, unul friguros, pana intr-unul calduros neprielnic lui. Vai de mama lui. Asa arata Romania de departe: ca o ţara care merge spre nicaieri si oriunde ar ajunge tot se duce de rapa.

4 comenturi:

Anonim spunea...

Din interese politice, in urma unor manipulari grosolane, au fost ignorate reguli elementare de bun-simt.
Solicitam prin prezenta petitie anchetarea, audierea si sanctionarea tuturor organelor de presa scrisa sau audiovizuala care au facut publice sintagmele rasiste si sexiste (obtinute dintr-o inregistrare ilegala a unei conversatii private, fara acordul paricipantilor la conversatie).
Va rog cititi petitia catre CNA si scrisoarea deschisa trimisa dimineata catre CNDC, RomaniCriss, mass-media la adresa: http://www.petitiononline.com/edudiscr/ si semnati daca sunteti de acord. Va rog dati mai departe, la cat mai multi. Sa ripostam celor care vor sa boicoteze poporul.
Va multumesc tare mult. Ludovic-Stefan Kocsis.

Dudu spunea...

Ludovic van Bethoveen, baga-ti petitia aia undeva si fugi cu calu`n munti. Lasa-ma sa ma exprim in voie. Da chiar vrei sa fac revolutie?

Ps. Nu semnati petitia individului!

Anonim spunea...

de unde atata tupeu cand ortografia ta e lamentabila? ai putea sa inveti multe din blogul lui Bucurenci

Dudu spunea...

Imi permit sa am tupeu ca sa ma deosebesc de tine, vesnicul anonim pseudointelectual.
Orotografia ma face spectaculos.
Inca cred ca bucurenci e pierdere de timp. Daca n-ai ajuns inca la concluzia asta, ai sa ajungi pana la urma.