29 octombrie 2007

Romanian dream

Scularea la 10AM, culcarea la 1 AM. Si cu toate astea..fresh.
Masa, casa, masina si femeie frumoasa .
Cu taxiu pan la piatza si-napoi.
Masa de 3 ori pe saptamana in oras.
La plimbare cu cainele (din ala jucaus care aduce discu`).
Biliard, paintball, bowling. Pe masa Heineken.
Strada lata si libera. Garaj personal. Parcare marcata cumparata si-aranjata.
Termopan, centrala, repartitoare.
Duplex. Vedere spre centrul orasului.
Stefanel. Scump da face.
Weekendul la Poiana Brasov.
Plasma Panasonic cu sunet din ala antivecini. Cu vocea lu Emil Gradinescu tare la meciuri.

Vin americanii . Uauuu. Luati`i in brate. Paine, sare covor nu rosu, rosu aprins. Vrem sa fim occidentali . Suntem . Dar suntem ca un drum de tzara poleit cu asfalt. Avem 300 de centre comerciale si intram descultz in ele. Reclame stradale sa acopere caramizile cazute de pe blocuri si gemurile de la baie cu papucii atarnatzi la uscat. Semafoare cu secunde , strada fara trotuar. Blugi rupti in genunchi. Trecerea vremii e mai putin sesizabila asupra lor. Lasam bani la chelner, nu dormim o noapte cu gandul la ei. Roadem bine ultimul os din farfuria de la KFC cu gandul la oala de bors din bucatarie. Suntem ai mai bogati din Estu Europei!!! La Mall te calca in picioare in Noaptea reducerilor cu 5%. Incercam sa ne schimbam la suprafata si in interior suntem aceiasi romani care-ar sta la coada la lapte daca e mai ieftin cu 5 mii (a se citi 5 bani).
Ne amagim cu UE. Lucram in multinationale. Vorbim in english. Scriem in english. Avem telefoane de 300 euro. "Vaiii mi-a inchis abonamentul, AM UITAT sa platesc."
Suntem un fel de 'a manji marea cu valul , a carpi cerul cu stele.'
Niste amarati. La asta se rezuma Romanian Dream.

8 comenturi:

Anonim spunea...

te ai aprins rau knd ai scris postu asta,k ai mankt p ici p colo din litere.da nu asta era ideea..ci faptul k eu t iubesc knd esti asa critic:)..muah!...si raspuns la ce ai zis..indubitabil !!!

Dudu spunea...

imbatranesc. imi pierd rabdarea si atentia pentru detalii.
eu nu ma iubesc cand sunt critic
Cu drag,
Dudu

Anonim spunea...

Cam asa si nu prea. Nu pentru toti romanii cel putin. Mi-a placut totusi "vorbim, scriem in english" insa nu cred ca e parte din "visul romanesc" (na ca mie nu-mi place sa ma "englezesc" degeaba). E mai degraba necunoasterea limbii romane macar la un nivel mediu; plus ca impusti doi iepuri odata: fentezi eventualele aprecieri critice si mai esti si "cool" pe deasupra. Noroc!

Anonim spunea...

pai dudule si eu cand te anunt (oficial) ca vreau sa plec din Romania pentru ca simt ca nu e locul meu aici o faci pe-a suparatul.:)Ai dreptate...asa suntem, o tara de aparente.Esenta putina da' tu ai si de asta tin eu asa mult la tine.Te-am pupat

Anonim spunea...

Carmen, fara suparare, dar nu crezi ca insusi faptul ca vrei sa pleci "pentru ca simti ca aici nu e locul tau" vine tot de la lipsa de esenta (suficienta)? In fond, tot lipsa de esenta e si atitudinea "tara asta nu-i pentru mine, imi bag picioru, emigrez". De ce sa nu punem mana, noi astia suparatii, sa schimbam ceva in tara asta?

Nu suntem o tara de aparente. Tara n-are nici o vina, e chiar frumoasa. Ceea ce e trist e ca multi isi spun parerea, deplang starea jalnica in care se afla tara asta, apoi isi iau catrafusele si pleaca pentru ca "simt ca locul lor nu e aici". Iar cei care raman deja sunt prea putini sa mai poata face ceva. Prostii!

Repet, fara suparare.

Dudu spunea...

@lucian, visul romanesc este de fapt tendinta de a de imprumuta acelasi asipratii precum a celor din occident insa fara a avea insa mijloacele de a le duce la indeplinire.
Asa ca am inceput cu imprumutarea limbii engleze,cu cu KFC, Mall-uRI etc. Si am sarit direct la astea lasand atatea lucruri nerezolvate. Deci ne-am schimbat doar in aparenta.
Vrei sa schimbi tara? Mult succes. Stiu ca esti de acord cu plecatu din tara pt a face bani.;)

@carmen, stiu ca nu-ti place birocratia din sanatate:) da asta nu-i motiv sa pleci. Oricum mai am timp sa te conving

Cu drag,
Dudu.

Dudu spunea...

scuzati "cu cu" ala din fatza de la KFC, mi-a scapat =))

Acelasi Dudu.

Anonim spunea...

Da, sunt de acord cu plecatul pentru a face bani, insa nu definitiv si fara sa precizez daca-mi convine sau nu situatia respectiva (plus ca nici nu prea are legatura cu subiectul, dar fie).

Si ca sa-ti raspund, da, chiar as vrea sa schimb tara, nu singur, dar sa stiu ca am contribuit si eu cu ceva care va ramane pentru generatiile viitoare.

Merci