27 octombrie 2007

3 luni, 2 saptamani si 2 zile

Stiam ca voi mai scrie . Asteptam doar sa ma starneasca cineva (aici trebuia un link, nu-l pun). Prefer sa ascult pe altii decat sa ma ascult pe mine. Prefer sa merg pe jos decat s-astept tramvaiul.
Imi place sa recitesc ce-am scris cu ceva timp in urma. Imi dau seama daca fac progrese.
Nu-mi place cand sunt critic.
Nici ironic.Imi fac procese de constiinta dupa ceva vreme din cauza asta.
Ii multumesc lui Mungiu pentru titlu (inspiratie).
Am sa mai postez. Nu in fiecare zi. Nici macar odata la 2 zile. Oricum abia astept.
Salut!

2 comenturi:

Anonim spunea...

welcome back....sau hmm...salut mai bine (ca sa nu mai scriu in english desi ne caracterizeaza pe noi, romanii amagiti de UE si de americani :p)
de ce sa preferi sa mergi pe jos? uneori ajungi mai repede cu tramvaiul chiar daca astepti un pic mai mult si mai ai si cateva "sanse" sa iei vreo amenda :p

Dudu spunea...

te salut.
fanii tot fani raman:)

Cu drag,
Dudu