20 iunie 2007

Un produs antipatic al bla bla fas fassss

Am sa vorbesc putin despre un binecunoscut internaut, se zice de mare perspectiva pentru presa romaneasca. Nu stiu daca ati auzit de Dragos Bucurenci. Daca nu, vezi www.bucurenci.ro mare ziarist, blogger, scula de bascula. Prezent aproape zilnic pe www.evz.ro in partea dreapta a articolului principal, cu link spre articol, respectiv blog.

De ce eu NU il simpatizez (a se citi inghit/suport/ mai nou halesc)? E genul de ziarist care nu scrie de placere sau ca are intr-adevar ceva de zis, scrie ca sa fie remarcat.

O fi citit de jdemii de ori mai mult ca mine la viata lui. Trebuie sa fac un adevarat slam-dunk intelectual sa-l ajung din urma. Nu am de gand si nici nu ma intereseaza.

Vesnic aparator al Deltei. Tot respectul daca trece si la fapte. Ca m-am saturat de salvatori ai naturii, Rosia Montana, capra neagra, etc. Singura bila alba.

Am observat ca in Romania se aleg ziaristii dupa cat de colorat si metaforic vorbesc, mai putin dupa credibilitate si dupa scoala vietii atat de necesara.
Prezint doar un fragment, ales asa la primul articol citit, publicat in evz.

“Din punctul meu de vedere, exista o homofobie contondenta si exista o homofobie latenta, iar cea din urma nu este decat o conditie necesara pentru ca prima sa-si poata trai manifestarile hade in strada.”In fine, poate n-are relevanta un singur fragement sau o fraza, da asta este stilul lui in general, ca-l urmaresc de mult. Ma zgarie pe creier lipsa de continut al articolelor. Db-ule, scrie pentru pentru oameni in general si pentru aia care au mai lipsit la orele de limba romana. Fa-ma sa nu ridic ochii din articolul tau. Vorbesti despre nimic nimic nimic, cum nimic nimic si mai spui ca nimic nimic nimic nimic, si apoi faci o concluzie la nimic nimic nimic nimic.

Mai vad si un CV pe blog… Sa vada lumea ca eu la 25 de ani am nshpe publicatii si conferinte. Nu ne intereseaza. Recomand : www.ejobs.ro. Altele la cerere.
Muulte Poze pe blog... ce bine imbin eu fizicul si intelectul. Ma lasi?
“Un produs antipatic al societatii de consum”.Asa se autodefineste. Un fel de Razboinicul Luminii in varianta jurnalistica.

Asa mi s-a pus mie pata pe el in seara asta. Nu prea ma iau de oameni aiurea. Dar n-am mai rezistat.:)

Mai citesc www.andressa.ro, nu-i scolita ca db-ul da scrie infinit mai bine.

2 comenturi:

Anonim spunea...

Daca tot l-ai ales, sa stii ca totusi fragmentul "Din punctul meu de vedere, exista o homofobie contondenta si exista o homofobie latenta, iar cea din urma nu este decat o conditie necesara pentru ca prima sa-si poata trai manifestarile hade in strada." fara indoiala are continut. Daca tu nu il vezi asta deja nu mai e problema lui (si nu numai a lui, a unui autor in general) - poate ar trebui sa nu mai citesti tu articole pe care nu le poti cuprinde/intelege, mai degraba decat sa-si schimbe el (autorul) modul de scris. Cat despre partea cu CV-urile, ejobs blog poze bla bla cred ca exprimarea corecta pe undeva pe acolo era "nu MA intereseaza"; nu de alta dar nu ai nici autoritatea nici dreptul sa vorbesti in numele altora.

Nu inseamna ca sunt de acord cu el, uneori e chiar antipatic (nu-ti mai dau exemple), insa analiza pe care ai facut-o nu mi se pare sa aiba fundamente intemeiate. Mai degraba mi s-ar parea articolul de fata (decat cel al lui DB) un strigat disperat, o rabufnire de orgoliu "sa vada lumea" cum i-ai dat cu flit unuia dintre jurnalistii considerati "de perspectiva" (ce tare esti). Totusi, e doar parerea mea. :)

Dudu spunea...

Nu toti sunt trecuti prin scoala ca voi.Mama lui gigel confectionera de 55 de ani cand cumpara ziaru si vede articolu nu intelege.
Este greu de citit, chiar daca tu imi spui ca nu, doar ca sa arati ca faci parte din patura intelectualilor cu o treapta mai sus de medie.
N-am facut nici o referire ca omul sa-si schimbe stilul de scris de dragul meu.
Eu nu dau cu flit, doar constat. Nu intru in concurenta cu el.
"Nu ne intereseaza" pe mine si pe sora mea.

Cu drag,
Dudu