15 iunie 2007

Nu sunt prietenul tau

daca trebuie sa gandesti inainte sa vorbesti cu mine
daca prezenta mea te face sa te simti inconfortabil
daca trebuie sa imi multumesti pentru absolut toate care le fac pentru tine
daca trebuie sa-ti ceri scuze pentru toate cate nu le faci sau le faci rau
daca trebuie sa`mi ceri favoruri
daca crezi ca nu sunt curios sa-ti aflu filozofia ta despre viata
daca te iei dupa ceea ce spun si nu intelegi ceea ce nu spun
daca crezi ca daca ti-as asculta visele as adormi langa tine
daca nu realizezi ce mult ma bucur de tine in fiecare zi
daca crezi ca e mai bine sa taci atunci cand ar fi mai bine sa vorbesti
daca iti ia prea mult timp sa-mi spui cat contez eu pentru tine

2 comenturi:

Anonim spunea...

Hey! Ai primit un tag: http://blogdepierdutvremea.blogspot.com/2007/06/branduri-frecvente.html

noryshor spunea...

m-ai pus pe ganduri... :)