28 aprilie 2007

Ce este Fdeat?

Un blog. Un jurnal. Un mod de exprimare.


Q. De ce Fdeat (Facultatea de asteptat tramvaiul)?
R. Nu stiu. O idee mai veche. Nu mi-a venit in minte alt titlu.
Q. Care este scopul lui Fdeat?
R. Scopul unui blog este sa te faci cumva auzit, daca ai ceva de spus, aratat, obiectat, cu privire la o anumita tema, subiect, intamplare, etc. Fdeat nu face exceptie.
Q. De ce sa pierd timpul pe Fdeat?
R. Trebuie sa gasesti si tu ceva interesant aici. :)
Q. Pot sa copii si eu de aici poze, texte si alte chestii?
R. Poti.
Q.Vreau si eu blog din asta şmecher ca al tau. Ce trebuie sa fac?
R. Intra aici. Trebuie sa faci un mic efort sa vezi cu ce se mananca. Nu e greu. Un pic de html, css, ar fi de preferat sa stii. Daca ai nevoie de ajutor imi zici.
Q. Am nevoie de ajutor. Unde iti zic ?
R. Am notat e-mailul in partea dreapta sus.
Q. Vreau sa te injur ca nu-s de acord cu parerea ta. Pot la acelasi e-mail?
R. Poti sa lasi si comentarii la articole. Dar daca tii neaparat scrie la acelasi e-mail.